Yeeaahoo!

Igår var man typ färdig med allt som handlar om flyttningen! Bara små saker såsom några mattor, blomkrukor, tvbord och självaste tv som är kvar i stugan, ska ta med dom under helgen. :) Till dess får vi använda dator som tvskärm.. Lite pissigt att man har inte heller bredband där i våran nya hus, på landet kan man inte förvänta sig mycket. Hehe.. Har i alla fall eget tvättmaskin, badkar, gäststuga och massa plats i förrådet än vad Öbo brukar ha. :)

Idag blir det jobb för mig från 09.00-15.00! På em kommer bästa Jonas för att hämta mig så vi drar för att hämta våra kläder i N.K och handla lite (storhandlar imorn, det kommer att bli mycket!) och resten av em/tidig kvällen blir det städning och uppackning. Efter ska vi nog åka till nån uteställe för att fira allt och man slipper laga mat för kvällen. :)

Fyfan, när vi sattade ihop soffan igår och man dunsade ner.. Såg mig omkring och tänkte - faaan va bra!
Njöt verkligen av att bara sitta där och blicka över alla sakerna som ligger i lådor o sånt..
Nettie den söta var jätteunderbar som ställde upp med sin bil så vi slapp åka fram o tillbaka två gånger så det kunde bara bli en vända. Det blir att bjuda på tacos till Nettie o hennes make Bamse på lördag. Lördagkväll kommer nog bli riktigt bra, måtro! :)

Väntan och längtan är över nu... Fan vad underbart!

Jooneso, du är bara så bäst! Jag hjärta dig! <3
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se