..

Haha?? Så löjligt att solen ska skina just idag när jag vill allra mest va ledig!?
Vädret i h-sand var skrattretande dålig alla dagar utom en var lagom varmt men lite kyligt så det blev lite havsbad men resten var bara molnigt eller regnigt.

Hoppas jag fixar ett jobb och hoppas på treveckors semester nästa år då blir det MITT tur att njuta av semester i västkusten och hinna träffa min fåtal släkt! :D Längtar redan dit! Att bara vara i sommarstugan är de bästa jag vet men dock i några dagar sen blir jag rastlös! :) Göteborg ligger ju nära så man kan bara åka dit.

Nu framöver passar jag gulliga Mira, att vakna med henne imorse mellan mig o Jonas i min gamla säng var grymt mysig fastän man sov dåligt hela natten. :)

Blir bara så irriterad på min mamma som är ibland så löjlig, vi har pratat mycket om "kamphundar" hon säger att hon har ingen fördomar men tycker att såna ska ändå inte finnas i Sverige. Öhh?? Så jag hade ju med mig Mira och hon ville så gärna hälsa på mamma men mamma sprang bara iväg och började nästan lipa.. Ebba fick inte heller hälsa på Mira enligt mamma pga att Mira kan ju bita ihjäl Ebba.. What?? Ebba o Mira har ju setts förut och det brukar faktiskt vara att Ebba är elak mot Mira.. Men dom lekte tillsammans i alla fall på slutet. :P  Hon har visst fördomar mot dessa "farliga" punkt slut. :)
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se