..

Yeeeeaaaaahhhoooooo!

Nu har man äntligen gett Jonas hans födelsedagspresent två dar sedan! :D
Som sagt att Jonas har egentligen slutat röka sedan okt men social/feströkar då o då men nu i våras var det ju varmt så han gillade hårt att socialröka nästan jämt så jag frågade om han ville ha sin födelsedagspresent får han låta bli rökningen i en månad.. För att se om han har verkligen inte fallit in rökningen igen. :) 
Naturligvis glömde han bort en gång när han blev rätt full men äsch jag är snäll ändå för att han fyllde ju år och man ska få något! :)

Det blev en äkta blå/grå Allstar Converseskor till Jonas, riktig snygg! Köpte mig en vit par också, gillart! Jag har alltid använt fake men nu vi två varsin äkta.. Kopior eller inte spelar i alla fall inte stor roll men typ alla har det så kul att också ha egna. :)
Ville ge honom nåt äkta vara pga han köpte ju två stycken OnePiece till mig.. Helt vansinnigt!
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se