Skåne under midsommarhelgen

Några har frågat o varit nyfiken vad jag hade för mig i Skåne. Så jag tar i mig o berättar lite, orkade inte göra det tidigare.

Torsdag, Tog det lugnt i vbg i en timme, passade på att träffa några för att sociala och det var ändå längesedan man träffade dom. Från vbg blev vi tre, Alice med oss alltså.. Kan bara säga att Ljungskile har VÄRLDENS BÄSTA kebabpizza! Sjukast god! Jag och Jonas hamnade nästan i matkoma, likså Alice som gulfsade sig i pizzan. :)
Framme till bästa Linda vid halv ett, gissa hur helt slut vi var efter en lång resa?!

Fredag (Midsommar),
Åkte till Lindas fld´s hem. Badade i deras fina pool, underbart! Senare kom folk så man körde igång med att fira midsommar, mysig och rolig kväll. Behövde bara dejta kudden typ i en sek sen var jag helt borta, så trött jag var vid ett tiden när alla har åkt hem. Sov över hos Lindas fld.

Lördag,
Linda, Alice och jag umgicks nästan hela dagen helt själv. Jonas poff från vårt dag. Poolen har skydd som är gjord i palst o det ger speciell sken, Alice är så besatt av att hoppa i vattnet. Solen sken så palsten gav knas ljus så jag var typ blind i nästan två timmar när vi badade.. Fyfan, min ögonen var helt slutkörda efter badet. Drog till Coop vi alla tre, upplevde en del knasiga saker och såg massa knas filur.. Linda o jag skrattade typ jämt, helt knäppt. :) Det blev Hörby hela kvällen vi alla fyra med andra folk. Pi mysigt! :)

Söndag,
Söta Daisy´s dop! Var verkligen fin och Daisy var så söt i sin dopklänning och bästa av allt var att hon skrattade av att bli döpas! :) Åt smörgåstårta sen tvingades vi lämna allihop för att brumma hemåt. Åkte från Hörby typ halv två och var framme till Örebro vid elva, låååååång resa fyfan! Raka vägen från Hörby till Örebro tar egentligen runt 5 timmar. Pust!

Tycker i alla fall att helgen var verkligen kort fastän det var långhelg!
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
Sofia, Devins & Daisys mamma

Hihi, tack så mycket att ni kom. Stora nallen var underbart :) Love! Kram

2011-06-29 10:12:52 | http://mujerguapa.blogg.se/
Neta

Lät som en underbar o fin midsommarhelg.. Härligt!

KRAM

2011-06-29 11:20:27 | http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se