..

Helgen var pi super!
Igår åkte Marran&Aimee och jag till idrotthallen för att kika på futsal VM. Kul att få träffa en del folk som man har inte fått träffa på ett bra tag. :)
Senare på em träffade jag min Neta, Lasseman och gudinna Frida! Åkte och hälsade på Neta&Lars storebror sen åkte vi vidare till Netas nya lya i Lanna och då jag fick äntligen träffa Netas pojkar Zacco & Zeke!

Nu är jag hemma hos härliga Netties lya alldes ensam. Killarna är ute o fixar o Nettie kollar på fotboll (jag är inte en fan av fotboll så oitresserad att se på idag igen) så jag kelar massa med Nasa medan Senorita är knas som vanligt. :)


Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se