..

<p><span style="font-size: x-small;" mce_style="font-size: x-small;"><em><span style="font-size: medium;" mce_style="font-size: medium;">Diva, Johanna, Zacco, Nilla<br /></span></em><br /> <strong>Vaknade massa under natten. Nilla h&ouml;ll n&auml;stan att krossa min ben med sina vassa "armb&aring;gar", hon envisas att sova p&aring; min ben. Tog upp hela min t&auml;cken. Zacco envisas med att slicka min fot flera g&aring;nger, Nilla "knuffar" min fot s&aring; Zacco passade p&aring; att slicka f&ouml;r att foten hamnade ju vid hans nos. Sen stack Nilla s&aring; Zacco lade bredvid mig, typ sked. Han h&ouml;ll ocks&aring; att knuffa mig ur s&auml;ngen. Diva ville jag skulle gosa med henne hela tiden o ville sova p&aring; min hand. Ovan att dela med "st&ouml;kiga" hundar som vill att jag ska mysa med de. :D<br /></strong><br /> Idag &aring;ker jag hem, N.Kil! Har ocks&aring; eftermiddagspasset i stallet. Modell ska ridas ocks&aring;. Ikv kommer det nog en del bilder p&aring; Tossan, ska "umg&aring;s" med henne. Hon &auml;r lika kelig som Bamse, myspys! Hoppas hon &auml;r inte likdan som Bamses goss&auml;tt.. Utan det r&auml;cker med klapp och s&aring;nt. Annars f&aring;r jag massa katth&aring;r i munnen!</span></p>
Diva Joo Zacco Nilla
Togs hos Neta 20 nov 2008

Åh, kan bara säga att jag saknar dessa två tjejerna Nilla & Diva!
Minns att i några dagar jag var hundvakt till dessa tre bjässarna, fick dela säng med alla tre och kan verkligen säga att jag sov typ halvbra! :)


Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se