..


Jag med min f.d sköthäst Natalie i Lockenkils ridskola

Imorn blir det kanske att dra till Jonna för att sätta igång med henne igen efter hennes ett par veckors vila efter hon har fått hovböld, stackarn. Såren finns visserligen kvar men den är fylld med gips o Jonna har ej haltat i en vecka efter hennes vila så det blir att köra igång lugnt med henne, funny! :P
Drar dit bara om det finns nån luft en av 9 cyklar som finns på Norrbacka! Plus om jag har hittat min ridhjälm! ;P

Har verkligen saknat att få gosa och rida med Jonna!
Det ska bli skönt att få sätta upp på henne igen och kommer trogligenvis att rida henne regelbundet närmasta veckorna. :) Men pissigt att det skulle komma vinterväder!
Vinterkyla + hantera med hästar = fyfan!
Men att rida i snön är underbart men inte att kämpa med en frusen vattenledning! :)


Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se