..


Snyft!! Min kära lilla canon har tydligen gått sönder imorse. :(
Linsen har fastnat, kommer att tillbringa mitt tid imorn med att rota genom våra flyttlådor efter kvitto men om det finns ingen hoppas jag verkligen att det går att fixa på något sätt. :)

Lääääääääängtar sjukt efter att få jobb + lägenhet!
Snälla Gud och bästa Jultomte, ni kan väl ge mig dessa två sakerna och jag slipper gärna julklappar bara jag får JOBBA igen snarast?
Men är bergpis säker på att jag kommer längta ihjäl efter sovmorgongar men vill hellre förtjäna de på helger än ha det jämt. :)
Är snart inne i min 3e arbetslösa månad, pissigt!
Är så desparet så jag har börjat leta målerijobb vilket jag var inte så sugen men lika bra att jag tar i det o gör klart all min lärlingstimmar och den bästa att jag kan få chansen att jobba igen! :)

Dagens diss:
Fick tydligen någon litet allgeriskreaktion på min "nedre" handled, den är fyfan svullen och gör ont. Det syns som jag har fått blivit biten men vilket jag vet att jag har ej blivit det. Igår var det bara två pytteliten vattenblåsor så det har lett till en stor bula som pulserar hela tiden.


Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se