..


Hade en sån jäkla mysig lunchdejt med min fina Jonas i KinaMuren idag. :)

Varit på AF för att lämna in några papper, sen fick jag pallra mig till IH för att ha min vanliga möte med coachen.
Liiiiite framsteg men det kan man inte veta förrän efter jul eller nyår, hmmhmm.
Jonas blev hemskickad från jobbet för att han var egentligen sjuk men han sket i det men nähä så det blev en mys lunchdejt. :)

När man kom hem åkte jag till stallet för att rida Jonna.
Ridturen var helt okej men höll nästan trilla av Jonna två gånger, fyfan. Använde reflexer men det kom en saabjävel som körde skitfort så Jonna blev så rädd (hon är annars en lugn häst i trafiken) och hon försökte skena iväg. Sen hade hon svårt att lugna ned så hon började inbilla sig saker så tog en väldig skutt framåt så jag trillade nästan av sen resten av ridturen piaffade hon typ hela tiden, tröttsamt. Att ge efter eller bromsa funkar inte alls, det var bara att kämpa lugna ner henne så sisådär några hundra meter kvar till stallet blev hon lugn till slut.


Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se