..

Torsdags fick man äntligen träffa Malin efter en evighet. Hon & Erik sov över hos oss, lite extra tid med dom! :)
Fredagen fick jag kraaaaama ihjäl Martina! Vi alla tre tittade på matchen i Mellringehallen, Evelinas skola så Martina passade på att träffa Eve oxå.. Fyfasiken att Eve är har blivit så jäkla stor så att hon slår Martina, haha.
Massa umgänge med dom resten av dagen och det blev oxå utegång. Lördag blev det mys med Martina, Julia, Mikeal, Malin o Erik hemma hos Martinas mamma. :)

Båda fredag o lördag fick jag snällt lägga mig vid fem-sextiden. Jonas var chafför åt andra så det tog sitt lilla tid. Lördagen fick jag äntlingen åka med Bebbes tjejs häftiga bil! IH med en skön V8 motor, jag ramlade nästan ur "soffan" därbak i varje guppar. :P
Men jobbigt att kliva upp i bilen för att det är så jäkla hög och det finns ingen trappa upp till bilen. :) Jag var så allvarligt skadad att jag satte mig i bilen o utbrast - ingen bälte i bilen?!
Så Bebbe skrattade o sade - förfan för att det är ju en gammal bil! :P
Fastän jag visste det så det känns knasigt att åka runt utan bälte när jag är så äckligt van med det. :)

Fick också äntligen träffa Scott efter 4 år! Svinrolig att få prata med honom igen, kan inte fatta att det har gått fyra jäkla år sedan. :P Nu har Jonas fått träffa honom, kan bara säga att min asl var sådär efter en lång tid haha.
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se