..


Jooneso & Joo
Fick denna bilden från Jonny. Wow, denna kvällen var nästan bortglömd men Jonny påminde mig. :P
Det togs typ ett par veckor innan vi blev tsm. Han var ute o festade med sin kompisar så jag och Jonny kom på denna idén att vi skulle ut för att överraska Jonas. :) Vi två hade såå dötrist. Så jag lurade Jonas att jag satt hemma o tittade på filmer medan jag hade hiiiimla tråkigt, gissa att Jonas hade typ dåligt samvete.
Han trodde att han såg fel så han kisade och gnuggade ögonen flera gånger innan han AHA. :P
Men kvällen slutade med att han blev utkastad för att han var helt enkelt för full och gick i en spritförråd istället för toaletten, stackars honom som minns allting o tyckte det var knasigt. :D
En minnesvärd kväll och Jonny är bara för underbar vän som man kan ha!
Riktig go vän som jag ska absolut inte förlora!


Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se