..

Jobbveckan har gått superbra. Igår var det mums med grillat korv m dricka som Skanska bjöd på. :)
Det var asmånga arbetare som samlas för att käka korv, det är såna tillfällen då känner jag mig så ensam.. Ibland önskar jag att jag skulle vara hörande men annars trivs jag superbra m att vara döv! :P
.
På min lediga dag gick till att umgås med två härliga killar i stan.
Tvingade Joel att gå till frisören så han kunde få bort hans fula klafus! Efteråt var han fin!
Härligt att få träffa o skratta loss med Alexander! Hade det så jäkla roligt med Alexander under skoltiden så det var grymt kul att få umgås med honom igen! Efter har gått lite på stan så vi tre gick till glassbaren för att ta det lugnt.
.
Resten av kvällen har jag bara tagit det lugnt härhemma, behövde det verkligen!
.
.
Jo, är så jäkla irriterad på facket för att dom sade nej till af + företaget´s önskan om projektanställning. Så grymt löjligt men nu ska man fixa fram olika former så vi får se om facket gillar dom.
Myspys!

Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se