..


Min snygga outfit när man jobbar. :)

Hela veckan har gått väldigt bra, slutkörd efter varje arbetspass! Igår var rätt tungt att jobba med massa träningsvärk från måndags arbete. Fick träningsvärk på ställen som jag har nog aldrig fått värk tidigare!? Grymt jobbigt men otroligt skönt att ha något att göra på dagarna. :)
Imorgon blir det att sluta klockan ett, underbart att min arbetskollegerna bor ej i Örebro, dom bor i Karlstad så dom jobbar ca elva timmar varje dag från måndag till torsdag så dom kan "slå" ihjäl tiden medan dom är i Örebro än behöva jobba på en fredag också. Jag jobbar ca 30 timmar nu, mjukstart. :)

Blir fuckning skönt att få känna att man förtjänar en skön sovmorgon! :D
Det har varit ganska jobbig att vakna vid fem, tur att Jonas brukar vakna samma tid men nu hela veckan har han varit extra glad o tvingade upp mig, han tycker det är så roligt att jag vaknar än sova vidare när han ska iväg till jobbet.

Förut när jag jobbade i butiken klagade Jonas att han jobbar mest av oss två men det är jag som klår honom nu! Han har fler raster och lite längre, jag får bara ha endast ha totalt en timmas rast (30 min frukost och 30 min lunch) och jag rör mig mycket mer än vad Jonas gör på jobbet. :)
Gillar verkligen mitt nya jobb men ack så jobbigt!! :D


Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se