..

Idag är man en hel människa igen!
Träningsvärken + trötthet är bortblåst!
Att få sovmorgon imorse var ljuvligt fastän jag vaknade ca sju och var rätt pigg men försökte sova lite till så jag vaknade helt utvilad vid halv nio, underbart att känna sig 100% utvilad och har massa med energi än vad jag har haft de senaste halvåret. Extraextra härligt att man har ingen träningsvärk, gick som en gammalgumma när man var hemma efter jobbet och hade sjukt ont.
Idag kommer äntligen vår lilltjejen hit för att tillbringa en helg hos oss. Det ska bli skojigt!
Hon verkar ha alltid roligt hos oss, har henne en gång i månaden så vi gör att helgen ska vara jätterolig för oss alla så alla blir nöjda med helgen. :)
Ska nog komma på något skoj eller utflykt som vi kan göra under helgen men det ska i alla fall bli supermysigt!
Min & Jonas´s lilla älskling <3

Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se