O´Boy

Åh, kollade in i min gamla bilddagboken och såg att det var precis två år sedan man passade världens underbaraste hund O´Boy! Han var verkligen speciell hund som jag förälskade mig i på en gång, brukar inte bli förälskad i en hund som jag vet att jag kommer inte vara med mer i senare i livet men just han var helt annat som jag kunde ej låta bli! Ibland önskade jag att jag kunde ta an om honom men jag visste att jag skulle inte klara av honom för att han hade stora problem och kommer inte ha tid som han förtjänar att ha men han var en kärleksfull hund med en skitstor hjärta!
Han avlivades ca halvår senare när jag passade honom pga han mådde inte bra i pysket och hans nya ägare var helt underbara hundmänniskor som har lagt mycket tid med honom så han kunde bli bättre men det gick inte för att han hamnade alltid tillbaka ruta ett, då det var snällaste mot honom var att låta honom somna in fastän dom ville inte för att dom tyckte han var så speciell och underbar. Jag följade deras ägarens blogg, man kunde läsa att det var verkligen svårt..
<p><span style=
<p><span style=
<p><span style=
<p><span style=
O´Boy, du är pi saknad av mig!
Kommer inte glömma dig, världens finaste O´Boy <3

Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se