..


Börje Sigvard Björkqvist, du är evigt saknad!<3
Idag är en sån dag som jag önskar att jag kunde få träffa min pappa och bara få umgås med honom!

Kan vara ärlig, ni som har pappor kvar i livet.. Ni ska va jävligt glada att ha dom kvar! Så fort jag hör folk som berättar att dom har varit med deras pappor eller är irriterad på deras pappor då tänker jag "åh jag skulle vilja ha min pappa hos mig också!" och blir också lite avundsjuk på er lyckliga!
Uppskatta er pappor extra mycket de ni!
Jag skulle nästan kunna ge bort allt som jag har för att enbart få träffa min pappa igen.

"Dagarna som kom och gick, jag visste inte att det var livet"
Denna citat är bara så jävla rätt. Såg den på pappas vårdhemmet och pappa sade själv att citat stämmer jävligt bra för att han har levt i 52 år och har fått uppleva väldigt mycket men kan ändå inte förstå att det var verkligen livet som gått förbi honom utan han förstod vad det egentligen betydde.

Min favoritcitat som har följt med mig i ett tag:
"Livet är som ett spel så spela det!"


Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
Pea

Förstår dig.. Men det finns tyvärr pappor som är dum i huvudet. Som min till exempel, han lever men han och jag har inte alls kontakt och jag avskyr honom, tyvärr.. Vet att det är hårda ord.



Men jag håller med dig, att de som har bra kontakt med sina pappor ska vara glad. Jag är verkligen avundsjuk på dom och jag gråter alltid till filmer där bandet mellan barnen och fadern är så underbart - Det fick jag aldrig uppleva.

2012-01-30 14:07:31 | http://peas.bloggplatsen.se
minimalin

its make me sad... :(

2012-02-02 22:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se