..

Nu har man bott i en vecka i stan, kan bara säga att det är så underbart! Nästan omöjligt att vara ensam, det gillas stort att ha massa folk att umgås med på fritiden! Igår fick jag ha min en dag tidigare semester med full lön, så härligt! Men synd att Jonas o jag delar bara 2 semesterveckor tillsammans, jag har semester nu men Jonas semester börjar nästa vecka och när jag börjar jobba så har Jonas sin sista semestervecka. Piro ett på vårt semester att vi ska ned till min farmor! Har ej varit och sovit över hos henne sedan innan pappa dog så det är dags nu sen blir det också till min mormor för att ta en båttur med morbrors båt som förra året! :)


Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se