..

Suck!
Är sjuk för andra gången på 3 veckor! Men lindrigare än Jonas, har huvudvärk, förkyld och hostar lite grann.
Hela veckan har Norrbacka varit en sjukstuga, storasyster är sjukast av oss alla men mamma och lillsyster verkar ha klarat sig.
Men att vara sjuk är jobbigt just nu för att Örebro är så jäkla varmt så man dör nästan i värmen!
.
Jag tror att jobbveckan kommer bli jobbig..
Hoppas jag slipper i alla fall att stanna kvar hemma, vill ju inte vara hemma när jag har praktiken (inte heller om jag har fått anställning!). Får en sån dålig samvete.. Men får väl kämpa genom veckan.
.
Helgen har varit okej men ändå så tråkigt. Men nästa helg kommer bli 100 gånger bättre! :)

Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se