..

Alice & Stella
Kom på att jag har ej berättat för denna lilla roliga händelse när Alice var hos oss för en månad sedan.
Hon satt och kelade och retade Stella, Stella är inte sån som säger ifrån utan bara försöker smita undan. Jag sade att hon får sluta reta Stella men Alice sade
- Nej, jag klappar henne, inte dum måste snäll mot katt.
Jag- Ja men katten är irriterad på dig, akta dig att hon ska göra dig illa om du forsätter reta henne. Låt henne vara för att hon vill sova ifred.
Alice nickade till svars och följade mig till tvrummet men stack ganska snabbt tillbaka till Stella men typ efter några minuter kom hon tillbaka och såg lite ledsen ut.
A- Katten bet mig *där* (på armen).
Jag- ja just det vad jag sade att du ska låta henne vara, du får skylla på dig själv.
A- *tyst*... inte klappa mera, katt måste sova.
.
Haha, ibland kan ungar vara roliga och smådumma! :)

Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se