In memory <3

Bamse Min underbara Bamse.. Minns att han var sjukt söt när han var en kattunge. Gick ofta till grannen för bara få vara med honom till slut började han följa hem till oss och stjäla Musses mat. Grannen brukade inte låta katterna bo inne medan vi gör det. En dag gick mamma dit o gav grannen 5 kr o tog med hem honom. Han hette Klas då, fult! Ofattbart nu han har gått o blivit 12 år gammal! Kan verkligen inte förstå mig på folk som köper o säljer/skänker bort katterna efter en tid o köper in en ny igen senare. Om man köper en då ska man fanimej se till att den ska få stanna kvar i en samma familj o må bra. Känner några folk som köper nån kattunge när den har blivit lite större så hejdå! Efter ett tag köper dom nya, hemskt!! Samma sak med hundar o andra djur. Jag själv har inte köpt någon djur o säljer den efteråt utan har behållit tills dom dör.
Bamse, min fina svarta björnen.
Keligaste katten som jag har nånsin haft!
Tänker nästan jämt på honom, tråkigt att han fick avsluta sin liv på hemsk sätt.
Hittade en på min lilla Musse! Saknar honom så mycket!
Musse, min "bror" (man kan säga att mamma skaffade oss nästan samtidigt), bästa vän och lika gammal.
Nu i maj skulle Musse fylla 23.
Han somnade in en vecka innan han fyllde 16. Saknar honom otroligt mycket.

Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se