Jooneso<3

J&J
Crazy
2 månader JooBoo Jooneso <3
Jonas Joo Fick oxå orignalbilder från studentdagen från Neta =)
min själ tar gäldjeskutt när man ser dig hjärtat bubblar din lite sneda leende hjärta blir varm av din leende din snedpuss får mig att le stort Du gör mig bara så lycklig! Love you, Jonas!
Falkenberg
Med honom kan man skratta tills man får skrattkramp.. Fyfan vad jag älskar honom såå!
Apis & Suris
Vi i våran nya fina bil! &lt;3
Jooneso, kärleken till dig är obeskrivlig!<3

Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
Pea

Underbara bilder på er, ni verkar vara så nykära på bilderna :D

2012-03-25 16:57:16 | http://peas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se